Oj vad det går undan.

Funderingar kring ftgs starten går igång. ska börja kolla på lokalpriser hur de ligger, så jag vet vad jag ska leta efter, vad som ska läggas in i priser etec. Måste börja arbeta med budgetarna, och då är det information som behövs.

Ska kontakta etablera för att se om de har några speciella saker mer som jag bör tänka på. Samtidigt fortsätter jag med affärsidé utvecklingen.

samt att jag har två organisationer som jag kanske ska börja samarbeta med när det gäller beroende, det blir då mest att ordna hjälp till medlemmar här runt samt att informera landstinget mera om dem, och att de har tillgång till lokalen. Jag kommer då även jobba som sponsor åt de som behöver lite extra hjälp.

Så har det börjat diskuteras om vi kanske skulle starta en förening med lchf till grunden och börja i regionsstorlek, alltså gävleborgs regionen, och sedan upp till rikstäckande. Då detta också är något som passar in i mitt liv, har jag sagt att jag gärna ställer upp och hjälper till med det.

Så det händer lite här och där, mycket att tänka på och många som hjälper mig för att jag inte ska missa något i planeringen...

Bitarna börjar lägga sig på plats sakta men säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)