Avgiftning på gång mot sockret.

Hade et svagt ögonblick i början på veckan. Jo även jag faller i groparna ibland.
Men nu är den tyngsta dagen avklarad. och jag misnkar dessutom ner på mejeriprodukterna allt vad dagarna går.

Nästa vecka ska jag försöka klara mig utan dem och följa atkins mer till 100 %.

Det konstiga är att ju längre tid det går dessto mer sugen blir jag på torkat kött. Har jag råd ska jag verkligen köpa hem kött och torka det i slutet på månaden. Men det kommer troligen bli lite tungt, med tanke på att jag måste lägga undan över 1000 kr denna månad till CSN som jag ska börja betala till i slutet av februari. (sen blir det var tredje månad hoppas jag). Så det blir ett par tunga månader med tanke på att jag har kåravgifter till skolan också. Men sådant är livet. Bara att bita ihop och göra det bästa av det. Blir lite som innan jul, då jag inte heller hade pengar.

en i alla fall, torkat kött, det är jag sugen på. Det eller lite nötter, skulle vara grymt att ha och tugga på.

Ska göra färdigt min matte läxa nu så jag kna maila in den i kväll, i morgon ska jag fixa min hemtentamen i Marknadsföring, sen är det ny vecka, med nya utmaningar. Då börjar min programhantering och Japanska kursen.

Så nu ska jag återgå med mitt, så kommer jag tillbaka lite senare i kväll, håller på att forska i ett rykte som går gällande samhället och lchf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)