Min matservis

Det är några som har undrat över min servis som syns på alla bilder jag har lagt in.

Så jag tänkte börja med att presentera den:

Jag har köpt den via Fyrklövern ett sådant där erbjudande som kommer nu och då. Dock köpte jag min när jag gick på gymnasiet och det är några år sedan. Jag betalade den helt och hållet själv. (eftersom detta inte är reklam länkar jag inte till sidan).

Jag valde denna eftersom den har det lilla lantliga romantiska över sig. Lite chabby chick liksom eller frank lantromantik. Det är den stilen jag absolut älskar när det kommer till inredning ;-)

Dessutom är den här servisen inte bara snygg, den var praktisk också och funkar i diskmaskinen, den funkar i mikron och ja den är funkar där man kan tänkas använda den.

Vet inte finns det något mer att säga? Den är kanske lite väl dyr egentligen, men det är alla serviser från fyrklövern, det är ju inte riktigt Ikea precis. ;-)

Så här har fyrklövern dukat upp med servisen.


   Foto: fyrklöverns hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)