Min historia

Jag har ju skrivit lite kort om varför jag började med detta. Att intressera mig för kosten, att börja försöka hjälpa andra. Men jag har fått förfrågan om jag kanske skulle kunna tänka mig att skriva lite mer om dessa perioder. Och Jo jag tror faktiskt att jag ska göra det.  Det blir lite som en självbiografi. Någon kanske blir hjälpt av min historia så varför skulle jag inte skriva ner den?

Just nu sitter jag och försöker återigen göra om designen på bloggen. Detta då jag har så mycket som ska skrivas dit, och som ska få plats. Så för att mina menyer inte ska bli så grötiga, så måste jag göra om länksidorna och liknande lite mer. Jag ska helt enkelt försöka bygga sidan så det blir mer som en hemsida, fast fortfarande en blogg ;-)

Vad tror ni, finns det någon där ute som aknske har lust att hjälpa mig lite? Annars sätter jag mig ner själv och gör ett försök, så får det bära eller brista. =)

Hittade lite recept som jag ska skriva in senare. Samt lite bilder som ska in på några recept. Sen ska jag jobba för att få i ordning på mina länkar och sidor. Så kanske det blir lättare för er att finna det ni vill.

Jag ska även skriva det personliga brevet för ansökan till forsa folkhögskola, där jag hoppas på att få börja studera till Beroende terapeut i höst. Jag har ju er att tacka för att jag äntligen funnit vad jag ska jobba med. Ni började läsa bloggen, och det har fått mig att vilja göra mer.

Så ett stort tack till er läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)