IIIkkkkk

nästa recept som ajg lovade er beskvierna, kommer om någon timma. Jag har slarvat bort receptet och måste bara leta fram det i en hög med papper.

Så snart jag finner det så kommer jag lägga in det här. ska också lägga in bilderna på datorn så att ni får en bild samtidigt. (fann just sladden till kameran så jag kan ordna med det också).

Nu hoppas jag bara på att publisher inte kommer strula så att servern lägger ner sig själv igen. Så jag inte kan posta något. har haft en del problem med det ett tag.

Fortsätter det funderar jag på om jag inte ska gå tillbaka till wordpress igen. Men det innebär att jag måste flytta alla inlägg en gång till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)