Hittade recepten.

Så i morgon kommer det in lite snacks recpet hä rpå bloggen. Kommer bli chili. cheese, recept, på flera sätt.

Det kommer också bli ostkex på lite olika sätt. Några av dem som jag funnit och provat och tycker smakar väldigt bra. Ostkexen är utmärkta till tacos. =)

Så i morgon kommer det lite recept. annars har det inte hänt så mycket under dagen. Suttit och funderat på hur jag ska göra med lite olika saker runt om i mitt liv. I bland måste man faktiskt ta en stund och fundera på sådana saker.

I morgon har nog alla papper från csn kommit till MiRoi så ja gkan kolla igenom vad det är för nått. och vad de ska beställa hem till kontoret i Gävle.

Men nu är det faktiskt dags för sängen, eller om en liten stund.

Återkommer med recepten i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)