Har blivit sjuk(äckligt inlägg)

Det är därför som jag inte skrivit något. Inte i feber och inte i vinterkräksjukan. Utan jag har troligen fått ett virus i magen, eller något sådant.

Det började i går med vatten diarré, och då menar jag vatten.  Så snart jag dricker eller äter något kommer det ut igen, det tar inte enns 5 min.

Så i dag med början nu ska jag börja äta vitt bröd för att försöka stoppa upp och få slut på rinnandet så snart jag äter. Jag ska även äta en näringslösning under resten av dagen. Har det inte gått över till i morgon bitti, så sa sjukvårdgivningen att jag bör uppsöka läkare för att få en ordentlig undersökning.  Först trodde de att jag kanske var laktosintollerant, men då skulle det varit bra idag, då jag inte ätit någon mjölk produkt alls.

Så nu blir det till att försöka få stopp på allt, så det blir bra i morgon, speciellt som jag behvöer visa mig på en riktigt god sida då jag har chansen till att få åtminstone 50 % tjänst snart. Det blir inte mer pengar än nu, men det är ett första steg i alla fall.

Har ni några idéer på vad som kan hjälpa skulle jag gärna ta emot dem. Annars får jag äta vitt bröd som jag annars inte äter. Men det är inte kul nä rman känner sig svag och går ner två kilo under natten, för att man inte mår ba.

Jag tänkte komma tillbaka hit och skriva lite mer senare i kväll. Ska läsa lite om detox som jag tycker verkar vara intressant att göra någon gång för hälsans skull. Men jag ska kolla vad det egentligen är för något.

Det här med sjukvårds upplysningen är förresten en av våra bästa saker i sverige tror jag man kan ringa när som och få hjälp över telefonen.


Kommentarer
Postat av: Garlica

Torkade blåbär! Fick vi alltid som barn. Tror faktiskt att Apoteket har, annars Hälsokosten. Lycka till och hoppas att Du snart blir frisk/Annika

2009-02-17 @ 17:19:47
URL: http://metrobloggen.se/Garlica
Postat av: nadia

ska köpa hem provivas blåbär fick jag tips om, för att återställa bakterierna i magen. Men jag är mycket bättre idag. ska definitiv komma ihåg torkade blåbär, speciellt till sommaren, då kan man fixa ett lager =)

2009-02-18 @ 10:56:53
URL: http://mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)