Första uppdateringen

Jag har uppdaterat mitt inlägg om carboholics.

Som några av er som redan läst det inlägget, så är jag en carboholic, stabil sådan men ändå en. Jag kommer precis som en alkoholist alltid att vara det. Men stabil eller nykter som man också säger.

Jag satte mig ner och kollade igenom texten, rättade lite småfel, och ändrade på vissa saker som inte riktigt stämde in till 100 %. Så nu är jag rätt nöjd med den första artikeln om carboholics. Fler lär komma allt eftersom jag skriver.

Så vill jag även passa på att välkomna er nya läsare till min blogg. Jag hoppas ni finner något av intresse att läsa här.

Jag håller just nu på med uppdateringar. Så det blir en ny presentation av mig själv och lite sådant, så ni får en bättre överblick över bloggen. Har ni idéer så tar jag gärna emot dem och lyssnar på dem. Men jag kanske inte alltid anammar dem , men jag lyssnar alltid ;-)

Fler uppdateringar kommer i morgon under dagen. I morgon eftermiddag kväll, efter min programhanterings läxa är klar har jag planerat in lite beskvi bak. Så går det bra och jag inte total gör bort mig, kommer bild med recept här på bloggen i morgon kväll. (de är mer eller mindre sockerfria, enda sockret är det som finns i chokladen).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)