det här med reklam på bloggen

Kan börja med att tala omatt jag inte har blivit ombedd att skriva om tex livsmedlen i min blogg. Jag harinte fått en förfrågan om det.

Jag har fått förfrågningar om samarbeten senast nu i veckan, men jag är inte intresserad av det riktigt ännu. Jag ska starta min blogg som en näringsverksamhet, inom en snar framtid. Och försöka få in lite extra pengar på den. Just nu innan detta sker sitter jag och klurar lite på min design och får den inte att gå ihop som jag vill ha den.

(har ni ett företag som jobbar med bloggar och publicerar,dem hör gärna av er om ett par veckor, om ni fortfarande känner att vi ska ha ett sammarbete).

Böcker jag skriver om är inte heller reklam, då det är saker jag köpt för egna pengar och som jag rekomenderar.

När jag börjar göra reklam för produkter och jag får betalt för det, lovar jag att det kommer framgå, om jag ska göra en egen kategori till det. (då kan ni välja själva om ni vill läsa de inläggen eller inte). Jag lovar även er som vill ha reklam för en produkt att jag kommer alltid vara ärlig. Tycker jag den är skit, så skriver jag att den är skit. Det får ni ta. (jo men jag skriver inte så grovt självklart, kanske att den inte passar mig).

Till er som jag vet har läst min blogg och som ringt mig. anledningen till att jag tackar nej till sammarbetserbjudanden just nu är för att jag

1 är arbetslös, och inskriven hos arbetsförmedlingen och på så sätt kan få strul om jag startar näringsverksamhet.
2 jag får fortfarande socialbridrag och pengar från försäkringskassan, två faktorer som också gör att jag inte kan ta emot ett samarbete just nu.

Men jag ska på mångad prata med en kille osm kanske kan erbjuda mig 50 % jobb och då får jag pengar så ja kan kalara mig och kommer då kunna starta upp verksamhet, och då börja erbjuda både samarbeten och reklamplatser.

Men fram tills jag har ett svar på detta så blir jag tvungen att meddela att jag i dagsläget inte är intresserad av det.

fler frågetecken, fårtsätt maila mig på : [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)