Debattprogram i kväll.

Kostdoktorn berättade att det i kväll på kunskapskanalen är ett 2 h långt debattprogram mellan matindustrin och matkritikerna. Jag tror att det kan blir riktigt intressant.

Så eftersom de påvisade att det faktiskt går att se via nätet kommer jag göra det. Nu när jag har möjlighet att se ett rpogram som verkar intressant, tänker jag göra det också.

Sänds måndag 16 februari kl 20.00 & torsdag 19 februari kl 22.00.

För mer information om programmet



Matkritiker möter matindustrin i Storforum om maten. Fr. v. Marit Paulsen, författare, Lisbeth Kohls, ICA, Mats-Eric Nilsson, journalist, Ingemar Grön, Pågens och Erik Fichtelius, programledare. Foto: SVT

Passa på att se programmet kanske vi lär oss något nytt revolutionerande.

(för er utan tv finns det streamad länk i länken till programmet).

Kommentarer
Postat av: Malin Sofia

Sv: Tack så mycket för din kommentar! Ha en bra kväll. :)

2009-02-16 @ 20:49:56
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: årstiden

Men den här måste jag ju nästan titta på..ska boka tv:n (kan behövas här hemma med två tonårsbarn). Har läst Mats eric nilssons ena bok...hoppas på få nästa i födelsedagspresent!



nice blogg by the way!

2009-02-16 @ 21:09:10
URL: http://arstiden.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)