dagen...

I dag har jag inte gjort mycket till bloggen. Letade fram lite recept som jag vill publicera. (måste göra de flesta igen, och fota dem).

Så har jag fixat min hushållskassabok med pärm också, så att jag kan spara mina räkningar och liknande som jag betalat i en pärm och alltid veta var jag har dem.

Jag har börjat skriva in sakerna som ska publiceras i bloggen i min bloggbok. Så har jag börjat fundera över designen på bloggen och ur jag ska få i ordning på den. Det har blivit lite komplicerat känner jag.

Nu ska jag nog fixa lite mat, ska göra en köttfärssås, väldigt enkel utan en massa krux.  Så ska jag fortsätta diska.

Så i dag har de tinte varit någon spännande dag i mitt liv.

Fast jag har ju en sak att se fram emot. den 29 maj kommer jag åka på en kryssning, antingen birka, eller viking line. Vilka ska jag åka med, jo ett gäng av medlemmarna på MåBra. Ska bli grymt kul att faktiskt träffa dem man har mailat till och sett på bilder så länge =) Få se personerna bakom alla bloggar.

Men nu: I väg och göra mat med mig.

kommer tillbaka lite senare igen.

Kommentarer
Postat av: Bittan

kikar in på lördagmorgon...det ser likadant ut än,men du kanske inte har gjort något åt det än..

Ha en fin dag /mvh Bittan

2009-02-07 @ 09:43:55
URL: http://viktsteg.blogg.se/
Postat av: nadia

Det ska vara fixat, ibland strular explorer, och safari.



Förhoppningsvis kommer det bli bättre för de användarna sen när jag är färdig med designen till 100 %. =)



Hoppas det ser bättre ut, har flyttat på den lite mer åt vänster, så den inte ska skymma texten.

2009-02-07 @ 13:58:35
URL: http://mnl.blogg.se/
Postat av: Bittan

Japp ! Mycket bättre,nu går det att läsa utan att gissa ;)

2009-02-07 @ 16:49:17
Postat av: nadia karlsson

=) Lova att du säger till igen när jag släpper den nya designen. Jag kommer troligen missa om det hoppar på min text ytterligare.

2009-02-08 @ 09:19:51
URL: http://mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)