Då var det dags.

Jag har fått in lite levnadsöden nu eller läsarnas berättelser.

Så jag tänkte mig faktiskt att börja posta dem lite pö om pö, med början i kväll.

Tänkte gå ut starkt med en humor krönika, då det kan lätta upp lite i höstmörkret. Men jag tänker inte berätta för mycket om den utan ni kommer få läsa själva och bilda er egna uppfattning om den =)

Som med allt kommer några tycka den är rolig andra kanske inte blir lika imponerade. Men huvudsaken är att den uppfyller sitt syfte och det tycker jag nog allt att den gör.

Så missa inte det i kväll. så kommer den första berättelsen in på sidan. För några är detta en god gammal klassiker, som får dem att le.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)