ash

först vill jag be om ursäkt för at receptet inte kom ut igår. Men jag hade strul och kunde inte logga in på servern, för att uppdatera bloggen.

Så i dag under dagen när jag kommer hem, ska jag lägga ut receptet på biskvierna samt bilderna.  Så kan ni avnjuta dme under helgen.

Jag kommer även lägga ut receptet på mandelmassa (dock glömde jag ta en bild, så det gör jag nästa gång jag gör det receptet).

Är dock nästan färdig med alla revideringar, och så hittade jag något mer intressant som jag ska berätta lite om som jag läste i nya nummret av TopHälsa. Det är en mer individanpassad kosthållning.

Så nu när jag vet att jag kommer åt min blogg, ska jag se till att få ut en del av det nya och lite revideringar av det gamla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)