totalt kaos...

Jupp det blev det igår. Vi slutade tidigt från jobbet eftersom vi jobbat som tokar under veckan. Så jag och en av arbetskamraterna bestämde oss för att åka iväg på en shopping tur. Tanken var att köpa lite kläder och ta det lugnt.

Tro det eller ej men jag fann faktiskt på lite saker jag med. tex en thsirt klänning/tunika på Gina tricot i storlek M.....

Jag provade en L och konstaterade att shit vad stor den var, nästan som ett tält. Så till min lycka blev det en M.

Jag har börjat träna igen. Motivationen är på topp. så fruktansvärt fint väder hela tiden.  Dessutom har det varit varmt under de senaste dagarna. Så nu är träningen utomhus i den friska luften igång. (tror dock att det dröjer en vecka till innan det syns på vågen, eftersom jag just nu bygger upp mina benmuskler igen). Dessutom har jag varit långt inne i böckerna värld, med sockerbomben som jag plöjer. (längtar tills jag får min egna).

I morgon är jag återigen ledig, det blir tredje dagen på några veckor, så det blir uppdateringar och lite annat här. Jag hoppas att ni inte har lessnat alt för mycket på min blogg och mina dliga uppdateringar. Har ni det kan jag med stor ärlighet lova er att det kommer bli en ordentlig bättring. Det kommer uppdateras varje dag. Däremot kan jag itne lova att det händer under dagen, snarare eftermiddag kväll. Detta då jag sökt ett annat jobb som jag hoppas på, ska på intervju någon dag under nästa vecka, och förhoppningen är att jag får det på stående fot. Det hade varit det bästa. Men det arbetet kan innebära skift, och inte tid vid en dator. Så då blir uppdateringarna nerskrivna på papper, och inskrivna här under kvällen.

Så nu vet ni varför det varit lite dåligt med uppdateringar, den första nervositen har lagt sig. Så nu är det bara frammåt som gäller.

Ni får hålla tummarna för att det går vägen nästa vecka, ni kommer få lite lägesrapporter under veckan som kommer. (jag berättar  vad det är för jobb jag sökt, det jag vet idag är att det är "livsmedelsindustri" i Hofors.

Kommentarer
Postat av: Alva på Sextiotre

Hej! Hittade (som tur var) hit via Dessi. Vilken fantastisk viktminskning du har gjort. Jag ska fortsätta att följa din blogg.

2009-04-26 @ 08:48:02
URL: http://sextiotre.blogspot.com
Postat av: Nadia

Tack s mycket, det är jätte kul att veta lite om dem som följer mig. Både nya och gamla läsare.



Jag är själv en av dem som följer Dessi, tycker hennes blogg är en av de bästa.

2009-04-26 @ 09:43:37
URL: http:// mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)