Spänningen är inte över.

Nej det är den verkligen inte. fick komma på en riktig intervju. Dock inte idag, utan i morgon kl 15 ska jag vara på arbetsförmedlingen i Sandviken för att ha en anställningsintervju.

Hur känns det ?

Förvirrat, faktiskt. Har haft en coach som hjälpt mig med kontakten till jobbet, och han är 100 % på att jag får jobbet, så vi kan skriva ut mig från arbetsförmedlingen. Men jag vågar inte hoppas på att han har rätt. Så jag går runt som ett litet nervrak.

Men det ska nog gå bra. Så snart jag varit där hoppas jag på att jag får reda på om jag får jobet eller inte. Skulle vara skönt att ha sommaren säkrad i alla fall. (kanske kan man lägga undan lite då och se till så man har lite sparade pengar).

Ska ta en kvällsfika nu med te, och sen återkommer jag med mer skrivande. (Främst om Teet, och en bokrecention som jag ska försöka mig på att skapa, några har väntat på den).

Återkommer igen om någon timma.

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till idag! Våga tro på dig själv så kan de göra det också.

Gör ditt bästa och var nöjd med det; om de sedan tar någon annan var det helt enkelt inte dig de sökte och det kan du inte göra mycket åt.

Kram!

2009-04-29 @ 09:32:09
URL: http://konstenattleva.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)