Påsk

Yeas nu är det Påsk igen.

Brukar dock inte fira det något speciellt och det märks nog i år, med tanke på att jag jobbar hela påskhelgen. Men vad gör man inte för en extra slant och klirr i kassan.

Ska upp till mamma under helgen och ta en kvälls fika och lämna över en väldigt försenad julklapp till Hennes vännina.

Har läst ut två av böckerna så jag ska knäppa lite nya bilder på dem och skriva lite om dem. samt göra i ordning en lista i menyn med böckerna. (så det blir lättare att hitta länkar till dem).

Har även fått ltie bra tips på var jag kan finna sockerbomeben. Tack Micaela och Pia, för era tips. Jag ska kontakta båda säljarna för att se om böcjerna finns kvar och så de är i gott skick. (har även mailat Bitten Jonsson och förlaget för att se om något nytryck är planerat av boken, då jag vet många som skulle vilja köpa den).

Men nu till påsken blir det inget speciellt, ska äta lite gott och bara ta det lite lugnt. Försöka andas mellan allt arbetande.

Så har jag beställt ytterligare två böcker som kommer hem efter påsk, så jag får nått nytt att läsa på bussen till och från jobbet.

Men nu är det dags för sängen, i morgon ska jag skriva en bättre uppdatering, för då kan jag nog det nya systemet mycket bättre än idag och jag har inte en massa system termer snurrandes i huvet.

Så nu blir det sova och sen upp och jobba ;-)

Vad ska ni göra i Påsk ?

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hoppas det går bra och att boken finns kvar! :)

2009-04-10 @ 12:38:25
URL: http://www.njutmaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)