ish ont i foten

Har fått en sådan där otäck självspricka i ena hälen. Den gick upp i går, av någon outgrundlig anledning. Har väl vandrat i foppa dojerna för mycket och fått in någon sten.

Men den ger förhoppningsvis med sig. Ska ut på morgon prommisen, som är till bussen. Ska se om jag inte hittar min stegräknare, tänkte kolla hur långt det är till bussen från mig (den bussen jag kliver på när jag lämnat hunden).

Lovar att jag inte ska bli manisk med maten igen =)

Nu bär det i alla fall iväg. frukost blir det på jobbet, med knäcke, kalkon och tomat på. Så en kopp te. Längtar efter den där kopen te. Är så god när man kommer fram efter prommenad och buss resa.

hoppas ni får en bra dag på era jobb, eller andra aktiviteter beroendes på vad man sysselsätter sig med om dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)