Bok efterlysningar

Jag skulle behöva ha hjälp med att finna två böcker:


Matmissbruk : Ett Självhjälpsprogram Vid Tvångsmässigt Ätande av författaren  Kathrine Anne (vet inte år, men så ny som möjligt)

Samt:

Sockerbomben av Bitten Jonsson (2005)

Finns det kanske någon vänlig själ där ute som har dessa två eller vet var man kan få tag i dem, skulle jag bli jätte glad om ni kunde medela mig det...

Tacksam för alla tips ni ger mig på var jag kanske kan finna dem, har ni något på nätet skicka gärna med länkar.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Det finns en superbra samlingssida över Sveriges antikvariat (inte alla utan de som valt att ansluta sig, men rätt många är med, även privata boksäljare). Där hittade jag Sockerbomben hos en handlare! :)

1.htm" rel="nofollow">http://www.bokborsen.se/JonssonNordstr%26ouml%3Bm-bok-till-salu-42714401.htm

2009-04-09 @ 20:21:18
URL: http://www.njutmaten.blogspot.com
Postat av: Nadia

Tack så mycket, ska fråga dem om kvaliten på boken, med tank på att den har nypris. Så väntar jag även svar på om det är planer på något nytryck. Men jag ska hålla koll så inte boken försvinner =)



Har just mailat säljen, så får vi se om den finns kvar, håll tummarna ;-)

2009-04-09 @ 22:33:55
URL: http:// mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)