Arbeten

Mycket pågår just nu.

Jag jobbar dels projekt, som det med tummarna hållna blir ännu mer av. Just nu pågår förhandlingar för att kunna ha det kvar, och har vi tur så kommer det fortsätta. Under tiden blir det lite sälj som det verkar.

OM INTE......

Jobbet jag söker inom Hofors livsmedelsindustri går vägen, för då byter jag arbetsplats redan nästa vecka. Jag ska troligen (som det verkar), ha en telefon intervju i morgon runt tre. Rekryteraren ska läsa igenom mitt cv ordentligt och kolla lite på vad jag har gjort. Så kommer han ställa lite frågor via telefonen i morgon. Som det verkar är det de enda som händer, så har jag riktig tur får jag svar redan i morgon.

Men ärligt är jag lite osäker med tanke på att jag aldrig har gjort något sådant förr. Men vi får se. Jag talar om i morgon om jag får reda på något. (Då skriver jag här och på facebook, direkt efter att jag fått ett svar). Oavsett har jag jobb kvar)

I dag har det varit grymt kul på jobbet och jag stortrivs verkligen. Lite jobbigt blev det dock , när jag började tokskratta i 20 min, så tårarna rann på mig. Det var så att några chefer kom och frågade om jag var ledsen, för att jag tjöt och skrattade så fruktansvärt (var tvungen att gå ut från ringsalen, då det störde dem när jag satt och vrålade av skratt. Vad utlöste det ?

Jo en av killarna frågade en annan om åldern och chocken i rösten var otroligt rolig. Han trodde inte att grabben var så gamal som han var. Så jag kunde inte hlla mig jag knäckte mig totalt.. =)

Men vad säger man "Ett gott skratt förlänger livet". Så idag fick jag säkert 5 år extra att leva. (lite ont i magmusklerna har jag i alla fall.

Nu ska jag kolla den ugnsbakade falukorven, så jag inte bränner min lunch till i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)