Uppdateringar.

Så nu har jag börjat mina uppdateringar. Med allt vad det nu innebär.

Träningsrapporten ska jag skriva ihop lite senare, har bestämt mig för ett nytt sätt att skriva dem på. Så det inte blir så grötigt.

Recepten har börjat komma på plats.

Jag har även uppdaterat mina mått och texten under bilden.
Det är en hel del kvar att uppdatera men jag får försöka ta det lite som det kommer.

Har hittat lite fler recept som jag ska göra, när jag får pengar, så jag kan ägna mig åt lite shopping. (eller rättare när jag ätit upp resterna jag har).

Men fram till dess har jag registrerat en hel del recept, och det blir till att göra dem igen så ni får lite bilder på dem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)