tung lördag.

Vaknade 12.12 vilket inte är kul. Nu har halva lördagen gått och allt blev skit.

Inte nog med det har vi snöoväder, men det töar samtidigt.

Så vad gör man med en dag som blir till skit. Jo:

Man gör en stor kopp Te, en tallrik med makrill i tomatsås och ett par ägg.

Sen är det klart. Bara ta det lugnt resten av kvällen. och försöka fixa i ordning bilderna. Mitt photoshop verkar trassla lite, så jag måste instalera om det också.

Kolla priset på datorn jag tänkte köpa om ett par månader eller så.  Ja det vanligalite fönstershopping på nätet helt enkelt. ;-)

Så måste jag se Hancock igen, den är rätt kul, fast jag vet itne kanske inte will´s bästa film.

Ja ja vi hörs om ett par timmar när jag är på bättre humör. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)