Tack för alla mail. =)

Det finns några där ute som läser min blogg och främst den här verkar det som. Jag vet inte vilken jag ska lägga först. utan kör på som vanligt just nu. I den andra skriver jag lite allt möjligt. Medan jag ägnar denna åt främst mat och dryck. Jag har fått många mail med olika förfrågningar, som tex vad det häftigaste med att börja äta min kost var?

Tja vet inte om det var häftigt att börja men jag förstår vad du menar ;-)

Jo Det var faktiskt att upptäcka att Creme fraich inte är rinnig, utan tjock och trådig lite som norrlands långfil i konsistens. Dessutom smakar den inte sur mjölk egentligen som lighten kan göra utan mera grädde. =)

 Den insikten att se och smaka på riktig creme fraisch måste jag säga var nog det häftigaste med att byta kost. Men även att upptäcka de "riktiga" smakerna i kosten i stället för att äta en massa halvfabrikat.

Det att jag mår bättre fysikt gör ju sitt lilla också =) (fast minnet har inte blivit bättre);-)

Så vill jag passa på att tacka igen för alla gratulationer de värmer och det är kul att veta att ni finns där ute )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)