SuperGratis.se

Fick för ett tag sedan tipps om denna sida. Anledningen till att jag faktiskt registrerade mig var att de inte har kravet på att värva vänner för att få poäng. Man kan sitta och göra en massa undersökningar etc och få poäng i alla fall. Givetvis ger även vänner du värvar poäng typ 30 poäng / vän. Så det ger ju i alla fall nått.

Dock behöve rdu inte som de flesta andra sidor ha värvat typ 30 vänner för att kunna växla in poängen till saker. Du kan ta den långsamma vägen och bara köra på och göra undersökningar och på så sätt få ut dina poäng. och när du sen har tillräckligt många så växlar du in mot prylar, lotter, presentkort, kondomer =)

Givetvis har de även tävlingar som du kan delta i där du ska få ett visst antal poäng för att sedan vinna tex kameramobiler.

Tycker denna sida var bra och vill därför göra lite reklam om den.

Är ni nyfikna klicka på bilden här nere i inlägget. eller på bildlänken till höger.





Tycker ni ska ta chansen jag har redan bestämt mi gför vad jag ska införskaffa när jag får tillräckligt med poäng. Då blir det en Nintendop Wii =) Sen springer jag och köper Wii Fitt så kan jag motionera hur mycket som helst och samtidit spela. Det om något måste ju vara kanon.

Kolla in sjaten ni också, ni kommer inte ångra er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)