Snart får jag andas.

Det har varit en del tumult nu. Men snart får jag andas, mamma och minälskade pojkvän hjälper mig så jag slipper betalningsanmärkningar och belastning på min inkomst. Jag kommer dock betala tillbaka till dem så fort jag bara kan.
Så det är ur världen.

Så kom ansökan om bostadsbidrag, då kom jag självklart på att jag itne lämnat in aktivitetsstöds anmälan, så i kväll får jag skicka in båda samtidigt.

Så nu börjar jag bli på banan igen, ska försöka fixa lite grejer till skolarbetet, sen ska jag försöka ta mig tid att bara andas.

Lite tumult, men det ordnade sig, det är tur att jag har en familj som stöttar mig och hjälper mig.  Det är nog en av de anledningar som gör att man fortfarande håller ihop.

Ska även få kvitton på de brev som Kreditor skickat sen kommer jag göra en reklamation till posten om att jag inte fått breven. Bara så de vet om att de är borta och förhoppningsvis kan spåra upp dem till mig.

Så nu är vi på banan igen.

Det ska bli skönt att ha kassaboken och varje gång jag undrar nått ska jag börja ringa. Det är min lärdom av det här. Fråga hellre för mycket än för lite.

Kommentarer
Postat av: Sanna Fransson

Hejsan Nadia!



Jag arbetar som kundtjänstchef för Kreditor och kontaktar dig efter att ha hittat ditt inlägg ovan. Vårt mål är alltid att ha så nöjda kunder som möjligt och jag vill därför försäkra mig om att du känner dig tillfredsställd med vår hantering av ditt ärende!



Finns det något jag kan göra är du varmt välkommen att kontakta mig på nummer 08 120 120 32 eller via nämnda mailadress.



Vänligen,

Sanna Fransson

2009-01-16 @ 09:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)