sista inlägget för kvällen (är det tänkt)

I kväll ska jag fortsätta med lite små projekt. I morgon ska jag försöka få ordning på lite länkar, då ska jag se till så att ni på ett enkelt sätt kan komma åt mina recept. Så ni får se vad som är info bland mina länkar och vilka som är bloggar. etc.

Helt enkelt jag ska se till att få lite struktur.

När jag är färdig med allt det, då ska jag försöka få ordning på min design. och göra om lite av mina råtexter, jag har lagt upp.

Så ja lite till innan jag känner mig helt bekväm med bloggen.

Men men nu ska jag återgå till min läsning och sen blir det nog snart dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)