Örrk för Pizza ....=(

Skulle ju äta pizza igår, och beställde gamla favvoriten.

 Men gud vad jag ångrar det, efter att jag tryckt i mig Pizzan som jag inte längre tyckte om dessutom. (fattar inte varför jag åt upp den). Jag blev jätte trött precis som om någon sög energin ur mig, jag fick kramp i magen och började må illa. Efter det så lite senare på kvällen började toa besöken (jo det blev viss som när man äter för många läkerol på en gång).

 Det har fortsatt till nu, sitter o tar det lite lugnt och magen har lugnat sig är inte alls som i går. Så från och med nu blir det nog ingen er pizza för mig.

Varför äta nått jag mår dåligt av när jag kan göra nått riktigt gott och ha hemma i frysen i och ta fram som snabbmat i stället..

Men men jag fick lära mig lite om hur jag har reagerat på LCHF kosten och hur mycket bättre jag mår av den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)