ont i magen

Har ätit mat, blev köttfärslimpa med gurka, paprika och tzatziki grymt gott faktiskt. Lillebror åt en ica pizza.

Så nu har vi huggt in på godiset, köpte naturgodis till mig samt lite nötter till honom. Så fick han lite en påse vanligt godis. (givetvis har jag varit där i och nallat några bitar). Men nu har det börjat ta slut och jag har början på magont. =( Ja ja blir bättre i morgon när jag får cykla lite till på motions cykeln. i dag tog jag faktiskt en paus från den, fick så ont i häcken av att sitta på den. Så rumpan krävde en paus. men annars har jag cyklat 25 min varje dag och det har gett resultat redan, vill inte säga nått om det skiter sig till på söndag ;-)

Köpte även två förpackningar med pepparkaksdeg från skogaholm. Ska skiva den och göra tjocka pepparkakor, Ibland är det riktigt gott faktiskt. Speciellt med smör på. Så i morgon ska jag fixa en förpackning med sånt, och ta med upp till mamma eftersom hon är sjuk. Den andra ska jag lägga i frysen och så gör jag de pepparkakorna färdiga till jul då har jag bidragit med något till julen i alla fall, nu när det verkar vara ont om pengar. men jag har en massa avocado har jag och det kan man göra massor med. =) Så jag gråter i alla fall inte.

I morgon tänker jag knata upp till mamma och fixa min tvätt, så jag har lite rena kläder i alla fall. =)

Men men nu ska jag återgå till min bok och läsa ikapp i marknadsföringen. men jag återkomemr nog senare i natt och skriver om ännu något onödigt för att fylla ut bloggen med ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)