Ny recept sida.

Så där nu har jag gjort en ny recept sida som blir bra. då klickar du recept i kategorin och kommer till recept sidan. Där komemr jag lägga in mina recept och ni kan enkelt se vad som finns i listan. Den kommer bli längre med tiden.

Men nu har jag i alla fall en lösning så länge, helst skulle jag vilja ha den ute i kanten så man enkelt kan se den. Men tills jag funnit någon som kan hjälpa mig med hur man fixar en sådan länksida så får vi allt finna oss i detta.

Om någon har en idé på hur man kan fixa det, får ni gärna ta kontakt med mig.

Tanken är att som sidan med recept ser ut, så ska det se ut i vänster spalten under kategorier.
(så ska det vara enkelt att lägga till länkarna till recepten där). Ja ni förstår rejen jag är ute efter.

Nu ska jag fortsätta funderingarna på hru jag egentligen vill att min älskade blogg ska se ut. Den har som blivit min bästa vän och måste se snygg ut, om några svettiga månader kommer jag göra en sällskap ;-) alltså med att se snygg ut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)