Ny Klocka...

Det var verkligen jätte länge sedan jag hade ett armbandsur. Men jag minns hur skönt det var att slippa riva upp mobilen varje gång man skulle kolla klockan. Dessutom är risken mindre att man slänger mobilen i backen när man ska ha upp den.

Så jag som har ont om pengar måste fynda någon stans och var är bästa stället att göra det ? Jo Tradera.




Det här är mitt fynd. För 87 kr inkl frakten. (det är ju inget pris alls för en klocka)

Kvalitetsur från Nicholé USA.
Japanskt Quartzurverk för högsta kvalité
Stainless steel baksida.
Urtavlan mäter 3x3 cm
Armbandets längd är 24cm.

Så idag betalar jag och jag har den förhoppningsvis nästa vecka.

Kom ihåg om ni ska använda Trdaera att ni verkligen läser igenom alla omdömmen säljaren har fått. Var noga med att läsa personliga meddelanden eftersom det kna komma avtal där som ni accepterar när ni lägger bud. (även omd detta inte är tillåtet)

Se även till att ni bestämmer er för en summa som ni är berädd att betala. Säg tex max 100 kr + frakten. Se till att ni har den summan innan ni börjar bjuda, oavsett om det är kontant eller på konto. Detta för att ni ska vara säkra på att ni kan betala för er.
Lägg sedan en liten summa så ni har auktionen bevakad, när det börjar närma sig slutet av auktionstiden klämer ni i med hela summan ni är berädd att betala. Då är det NÄSTAN 100 % säkert att ni vinner.

Se också till att betala så snabbt som möjligt, då blir det så lite missförstånd som möjligt om säljaren säljer flöera auktioner samtidigt. Läs vinnarmailen noggrant också för ev avtal som förekommer i dem.

 Så det var lite tradera tips för er som kanke inte använt den sajten. Men ett bra sätt om man vill spara pengar, är att fynda hos dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)