Nu börjar jag känna mig hemma...

På min blogg.

Ska fixa och dona lite till i kväll, skriva färdigt lite av det jag har skrivit och funderat över angående mat. =)

Såg at tmånga använder sig av Kesso dessert receptet jag har skrivit, dock ett allmänt recept som nog finns i de flesta böckerna om lchf och GI ..

Ska fixa mina länkar också och se till att det blir lite ordning, tar inte så lång tid och det är grymt skönt,s ka bara göra det också.

I morgon börjar jag med MiRoi, så får se vad som kommer hända och ske. tror det blir lite utbildning några månader och sedan blir det till att komma ut och få praktik och leta efter en arbetsplats. Men vi får se vad de säger i morgon.

Just det jag ska berätta lite mer om Super Gratis i ett annat inlägg senare, men så länge kan ni klicka på länken till höger .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)