Nått att se fram emot

När jag närmar mig målet i min viktresa vill jag kunna ge mig själv nått riktigt bra.

Jag vill kunna köpa kläder ur en Katalog, där de har riktigt snygga kläder =)



Från Katalogen BON'A PARTE.

 Måste ju bara säga det att de har några av de snyggaste kläder som finns på Postorder. Men visst de är inte så billiga. Men vad gör det. När jag nått mitt mål tycker jag att jag förtjänar att shoppa loss lite. Ska även plöja deras andra katalogen:



Så får jag lite snygga underkläder också.

De har juförsig även kläder för "plustjejer" men jag känner att det är onödigt för mig som går ner i vikt att köpa dem när de är så dyra. Då är det bättre och vänta tills jag nått mitt mål. Så nu sparar jag dem bara och har dem framme som en extra motivation =)

Har ni nått som motiverar er här i livet?

(just det snart klar med mitt CV så jag kan börja söka lite sälj jobb).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)