Myskväll...

I kväll ska jag ha myskväll med min lillebror.

Det behöver jag efter att soc mer eller mindre pekat ut mig som prostituerad när jag fått låna pengar av min pojkvän för att ta mig hem från stockholm, och för att kunna betala mina räkningar förra månaden. Det var tydligen en inkomst, då måste man gjort ett arbete eller utfört en tjänst, så då blir det ju prostitution eftersom det är min pojkvän som givit mig pengarna....=(

Kan tala om att min nya handläggare inte har imponerat, har överklagat beslutet med hjälp av mamma. Hon ringde och kollade med en vän till familjen som jobbar på soc fast har med ungdomar att göra. Hennes mening var att detta var sjukt och att vi skulle överklaga. Så nu är det gjort. Känner mig psykiskt utmattad efter dessa bravader med dem.

Så i kväll kommer lillebror över, då kanske jag får annat att tänka på hoppas jag. =) Vi tänkte käka och ha allmänt mysigt. Men eftersom soc strular till det så kommer mina julklappar till er kära familj dröja om de inte godkänner min överklagan så jag får mina +400 kr  i alla fall.

Pratade med ams också lite om mina affärsidéer och han konstaterade att när jag blir 25 så kan ajg bara starta upp det. Då har jag nog bestämt mgi för en eller utarbetat alla, så jag får alla prövade =) Men hade vi suttit där idag, skulle jag nog fått bidraget i alla fall, för ahn tyckte mina ideer var bra. (sen vet man inte vad beslutarna säger om det). Men så det blev lite possitivt i alla fall.

Nu ska jag städa lite och röja, så de tär färdigt när bror kommer, så vi kan gå o handla. Hörs nog inte förrens i morgon eller nått litet inlägg kanske kommer i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)