Mejeri produkter

Jag har stått lite stilla ett tag nu eller gått upp ett kilo efter den där äckliga Pizzan.

Så nu har ja gläst att för mycket Mejeri produkter kan vara felet som gör att man stannar upp.

Så jag tänkte det att i nästa månad, så ska jag ta bort mer av mejeri produkterna och äta en massa annat i stället (vill läsa in mig mer först). Så får vi se vad som händer. Jag tror dock att variation även i den här mat metoden är viktig. Man kan ju inte äta samma mat varje dag, då vänjer sig kroppen och man står stilla. Men nu vet jag i alla fall vad jag ska prova nästa månad. Att utesluta så mycket mejeriprodukter som möjligt. Varför nästa månad, jo som sagt så ja gkan läsa på lite mer om det och få lite tips på det hela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)