Mått rapport.

Många gånger visar inte vågen att du har gått ner något. Detta eftersom kroppen omvandlar fett till muskler. Musklerna väger dessutom mer än fettet, därför kan det bli otroligt deppande att ställa sig på vågen. Så för att itne det ska hända mig har jag betsämt mig för att börja mäta mig igen. (Jag gjorde det i slutet av sommaren). Jag kommer gå efter mått tabellen som finns i H&M´s katalog. Jag ska sätta upp ett mål för mig, dit jag vill nå. Så får vi se vad jag väger när jag kommer dit, eller om jag slutar tidigare.(allt mäts i cm)

Jag siktar på storlek 38/40 (S/M)
Bröstvidd:            88 / 92
Midjevidd              72 / 76
Stussvidd             96 / 100

Detta är målet jag vill nå. När jag startade hösten (2008-08-03) hade jag dessa mått:
Bröstvidd       107 
Midjevidd       94 
Stussvidd      110       

Så nu börjar jag i morgon söndag på ny kul, med nya mått:
Datum                   Bröst     minus    Midja   minus   Stuss  minus
2008-12-28          100       (-7)           82        (-12)      104     (-6)
2009-01-04        glömde totalt bort att mäta,
2009-01-11            98       (-9)           81        (-11)       103     (-7)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)