lösning på inläggs layout.

Tänkte bara kolla är det någon som har en idé om hu rman kan lösa så man får rutmönster i inläggen. Eller allt i raka linjer brevid varandra när man skriver olika saker.

Som i min viktrapport, skulle vilja ha det rakt och snyggt med hur jag än gör så blir det krokigt. Samma sak i min träningsrapport, där blir också allt krokigt.

om någon har ett förslag på hur man kan lösa det, berätta gärna.Kanske om det finns någon html som går att lägga in.

Ja ja ska ut med vovven och sedan gå o lägga mig, har en tidig dag i morgon, men sen blir det lite jullov, även om mitt egnas med att studera, ska lägga ner ett ordentligt kol på mina studier har en del att göra som en hemtenta, inlämning i matte c, läsa marknadsföringen, börja plugga till min sommelier examen etc.
Så kanske jag börjar med programhanteringen redan nästa vecka då blir det lite sådant också.

Ja som ni ser en del att studera =)

Men i morgon ska jag hjälpa mamma med lite förberedelser, eftersom jag inte fick pengar så jag kunde köpa julklappar, så blir det inga köpta för mig. Väntar fortfarande beslut från länsrätten angående de pengar jag inte fick förra månaden (som var till julklappar).

Så ja, det känns tråkigt att fira jul i år, eftersom jag inte kan vara delaktig annat än att äta middagen och se på Kalle, sen går jag nog hem och pluggar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)