lite ombyggnad igen

Håller på at tförsöka få i ordning på alla dessa länkar och menyer jag har.

Såg dessutom att min älskade träningsrapport blir jätte kladdig så som jag har rapporterat in den. Blir så mycekt huller om buller.

Så nu få rja gförsöka välja ut vad jag ska registrera, vill man veta hur många kilometer man har cyklat etc, samma med steg, eller blir det för mycekt info och för som sagt grötigt.

Ska gå ut och gå en sväng medans jag funderar på hur jag ska göra med den. Innan jag fortsätter uppdatera. Viktrapporten är i alla fall, enkel att läsa av. Så den får fortsätta vara som den är.

Ska skriva in lite recept i kväll, igen. sen är jag på banan tror jag. Det är nog mest färgsättningen på tec alla länkar som behöver ändras ska se om jag kna komma på hur jag ska göra med det. Men så länge får det ha den färg det har.

Men under kvällen kommer det vara lite lätt rörigt, det är bara fram tills jag fått i ordnign på alla länkar som ska in. Sen är det nog bara för mig att köra på.

Kommentarer
Postat av: Chris

Nu har jag kollat in en massa söta hundar! :)

Din kille är ju inte lite söt! Min lilla Dior har likadana öron :)

Ja, det är härligt med flera små pinnar :)



Hälsningar

Chris & pinnarna

2008-12-26 @ 21:24:33
URL: http://minapinnar.wordpress.com
Postat av: nadia karlsson

Visst är det. Jag och pojkvännen har alltid sagt att han fick de öronen för att göra oss båda nöjda: Jag ville ha hängandes och han ville att de skulle stå, nu är de rakt ut och han verkar jättenöjd med det =)



Älskar verkligen min lilla pinne, (även om jag lyckats med ouppfostran på honom). Men han är så fruktansvärt kelig och det är det bästa med rasen.

2008-12-26 @ 21:29:11
URL: http://mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)