jag hade nått viktigt att säga.

Men ärligt nu har jag glömt vad det var jag ville dela med mig till mina kära läsare.

i morgon kommer lite chihuahua bilder samt bild på min egna lill grabb. Så ska jag börja ladda upp mingelbilderna från den 15 oktober på sheraton.  (om nu int eminneskortsläsaren krånglar, då börjar jag gråta).

Men men ska spåna lite på min design och se hur och vad jag ska göra med den. Är inte helt nöjd med den. (bara nöjd med bakgrundsfärgen (nästan), den skulle varit lite ljusare.

Men men, får sätta mig och filura lite till innan jag börjar spruta inlägg igen.

OOHHH Jo en sak förresten.

Någon som vet var man kan köpa silikon kudde till motionscykelns sadel ?? (den är stor och hård, sp idag har ja ginte heller kunnat cykla eftersom jag haft så fruktansvärt ont i aset..=( Men i morgon måste jag oavsett hur ont det än gör.

Men någon som vet var man kan få tag i en får ni gärna tala om det för mig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)