Grymt skön träning.

Cyklade förrut 25 min igen (ska registrera mina framsteg i morgon, (cyklade dock inte igår glömde bort), så ni får lite uppdateringar).

Men tog en runda nu i kväll, hur skönt som helst, så tog jag en lång varm dusch efteråt. Bland det bästa som finns tror jag. Men ska ut med hudnen så det får bli mössa i kväll, nä rjag och hunden är ute. Ska ut efter inlägget.

Sen blir det nog en tidig kväll, måste handla i morgon och posta breven till försäkringskassan.

Men jag satt och funderade lite. F kommer ner ett par dagar nästa vecka. och då blir det nog inte så mycekt cyklandes. Mycket därför at ajg har svårt för det när någon kan se. Eftersom jag har den framför tv:n, då glömmer man hur jobbigt det är. Men har jag någon som sitter i  soffan vet jag inte om jag kommer göra det. Jag ska försöka det ska jag. Annars får jag ta några extra långa rundor med Fowler som kompencation.

Detta är något som jag måste jobba på, fast ju mer jag går ner i vikt dessto bättre blir mitt självförtroende. Så snart släpper nog den spärren. Det är detta som är största skälet till att ja ginte pallrat mig till gym eller badhus. Jag kan liksom inte träna när andra ser på. Stundtals har jag samma problem vad gälelr att äta framför folk. Det känns som om alla stirrar och dömmer mig för det. Med tanke på att ja ghar mina små demoner så får jag kämpa lite extra när jag är ute och äter, men det brukar fungera och gå riktigt bra.

Men detta är lite av det psykiska jag måste träna bort, det kommer ta tid men förhoppningsvis kommer det gå, såsmåningom.

nu är det dags för promenad med hunden. o sova, ska upp tidigt, så jag får så många ljustimmar som möjligt.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-20 @ 02:56:57
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)