Funderingar viktrapport och tränings rapport.

Jag har redan en viktrapport. Jag väger mig varje söndag och registrerar det, för att följa mina +/- under den här perioden. men det skulle vara kul med en träningsrapport också.

Jag funderar bara på hur jag ska registrera då, om jag ska registrera steg och kalorier (aerobic steg och vanliga), och sedan registrera mina motions cykel vid sidan av.

Men jag underar på hur jag ska göra utformingen på den. Träningen registrerar jag i så fall varje dag  och det blir en jävla massa saker att skriva ner. Men samtidigt kanske det är det bästa.

Men då får jag nog göra en för varje sak,, så jag har cykeln under en rapportering och promenaderna med stegräknaren under en.  (så det inte blir så grötigt att titta på.

Ja jag ska fundera lite till, så kommer jag tillbaka lite senare så får ni se hur min träningsrapport /dagbok blev =)

vet ni någon som har en redan kan ni gärna få tala om det, så jag kan hämta ispiration därifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)