Frukost =(

Idag blev det ingen het frukost precis. Inte som dem jag brukar äta. eller frukost kanske är fel vid den här tiden på dagen, som tur är behöver jag bara äta två gånger per dag med min kost så jag överlever =)

 I dag blev det några skivor stekt falukorv och gurka, med en stor kopp kaffe och grädde =S

 Det var meningen att jag skulle ta sista fisksoppan till frukost, men visste ni att man kan bränna saker i micron. Så den var bara att kasta.

 Ska sätta mig efter det här o plugga lite har endel att göra idag. =) Men det går nog fort när jag väl sätter igång.

Så är det fint väder ute, Så jag och hunden ska nog ta en lång promenad lite senare =) Hade hoppats på att åka på loppis men det verkar inte som det blir så. =(

Ja ja får "fönster" shoppa lite på nätet. I väntan på min kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)