Denna underbara dag.

Dagen före nyårsafton.

I dag ska jag och min älskade hund mysa i soffan, gå promenader och bara vara. Vi har avklarat lite lek med squeeken skitkul med boll inomhus, utomhus finns det annat som är roligare.

Jag ska fortsätta med min hemtentamen, så jag blir färdig i dag eller i morgon. Sen är det direkt på matte c läxan som ska göras.

Helgen kommer gå åt till att registrera mig på de rekryterings sidor jag har kvar att registrera mig på.
Samt att jag ska fixa den sista grupparbetet, nästa vecka börjar Japanskan och då kör vi igång starten med språk plugg. =)

Så jag har lite att göra innan mötena börjar den 7 januari. Ska också till arbetsförmedlingen på måndag och fixa lite påskivningar på lite papper etc. (ska även se om jag har pengar till den där föreläsningen med Annika Dahlqvist. Skulle verklgien vilja gå på den.

Ja det vanliga. Förhoppningsvis resulterar det till att jag får mig ett jobb snart. Men det finns inte så mycket annat att göra än att vänta och söka jobb.

Ska fixa mina 30 min på cykeln idag också. Kollade vågen och det har redan börjat ge resultat. Så på söndag blir det kanske ett riktigt bra resultat jag frå visa upp.

Just det.
Vecka 2 börjar jag en viktutmaning genom en privat klubb på MåBra. Vi ska registrera våran startvikt och ett mål vi har för 14 veckor frammåt. (till påsk). Jag hoppas på ett bra resultat eftersom jag har efter påsk en målvikt på 70 kg jag ska försöka nå.  =) Så jag tänkte what the heck. Klart jag kör på den. Speciellt som jag inte kommer fixa målet på 80 kg till i morgon. Men 70 kg blir ca 10-12 kg på 14 veckor det ska jag kanske klara. =) Sen är det bara 10 kg kvar till 60.

Just nu är jag dessutom så fruktansvärt taggad, eftersom jag har börjat gå ner. Mycket vatten går åt för att rensa kroppen.

Så kommer f ner efter nyår och då blir det lite mental träning med att sitta på cykeln och träna trotts att han är i samma rum. har som sagt lite svårt med det. En av anledningarna till att jag inte går på gym. Spelar som ingen roll vem det är. Bara mentalt jobbigt.

Men vad tror ni, 10 kg på 14 veckor ska nog inte vara så svårt. kommer ju köra på med min pulver också i 17 dagar (detta blir eldprovet) Klarar jag det eller inte. Detta pulver har dessutom lågt kolhydratshalt, så det är godkänt nä rman äter så här. Dock måste man försöka öka på med fett på något sätt. Kanske en skvätt grädde i eller lite smält smör. Jag ha rinte riktigt kommit på den biten. Men har ett par veckor på mig att fundera. Vill ju ha i mig tillräckligt med fett. Grejen är väl kasnke om jag går upp igen när jag börjar äta mat igen, eller om ja ghar fått igågn förbränningen tillräckligt för att inte det ska hända.

Ja ja det är planen i alla fall. Nu hoppas jag bara på att den går igenom =)

Nu ska jag återvända till mina studier så får vi se om jag inte kommer in igen lite senare i kväll.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Alltså jag vet inte pulverdieter kan mixtra rätt mycket med ens förbränning när jag prövade så fick jag problem med min sköldkörtel och ännusvårare att gå ner i vikt.

Och det är mest västka som försvinner endå....

2008-12-30 @ 22:33:58
URL: http://ladye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)