Death Race 2008 (obs vulgärt språk förekommer dock inte så vulgärt..)

och inte mycekt om filmen... men....





Jag är efter min tid, hade premiär den 24 oktober. Bättre sent än aldrig.

Men den här filmen rekomenderar jag stenhårt.

Speciellt om ni gillar hårda grabbar, med motorolja över musklerna ;-)
Brudar som är hard core... (varning grabbar några har mördat)

men framförallt, motorer som är så upphottade att de lika gärna kan explodera under huven.  Motorer som inte bara låter, de vrålar när de startas. Man kan känna vibrationerna i fötterna  om man blundar, precis som om man står brevid banan. Deras vrål när de kör startar racet och börjar med de klassiska dragracen....

Alltså en sådan motor som dessa bilar har är lika bra som 10 orgasmer. Bara tanken på dessa muskelpaket får en att börja darra.....

men just det. filmen handlar om det vanliga. kille oskylldigt dömd för mord. Hamnar i ett fängelse där de tävlar för att tjäna pengar.

Oavsett handlingen så spelar detingen roll. Men musklerna i mustangen är värd nog. Senkan man stoppa handlingen någon annan stans.

Yes jag är Horney på bilar.

Antingen ka det vara en muskelbil, med en motor som verkligen vrålar och vibrerar. En bil som darrar och gör att marken skakar.

Eller så ska en ha det i liten mindre toning och så ska man hottat upp chassit.. en snygg bil kan göra att den är ok. Men har den de där riktiga motorerna så spelar det ingen roll hur skabbigt chassi är. Då är det bara bäst.

och så killar som är helt inoljade i fett etc. de där bilarna...

näpp nu blir det jobbigt måste sluta skriva om det här se, om jag finner nått vettigt att skriva om i stället.

Tills jag faller i nästa bilträsk.. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)