början i alla fall.

Som ni ser så har jag fått en början till min design. Jag har bett om hjälp med att flytta det som är för långt åt höger till vänster sidan. När de tär fixat kan jag fortstätta med själva designen.

Under tiden ska jag fixa i ordning länkarna som ni nu ser till höger. Det blir lite trassligare för mig att uppdatera, men enklare för er att hitta =)

Sen är det abra att köra igång. Än så länge trotts att det är förskjutningar, så är jag relativt nöjd. Det kommer bli bättre så snart jag är färdig med det hela. Ska göra lite luft mellan inläggen och menyerna. Kanske även ett ramverk runt de tre. Ja och lite sådant. Så ska jag försöka fixa till färgerna på texterna. Men först, ska jag klura ut hur jag ändrar typsnittet i den nya menyn ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)