Blir en tung vår...

Den 9 januari har jag varit arbetslös i 1 år. Då har jag dessutom studerat tidigare. men har ingen avklarad examen.

Mendet tänkte jag ändra på. (förhoppningsvis). Nu i vår hoppas jag på att jag får läsa upp min Matte c, då kan jag läsa de sista poängen (utom microbiologin), på distans så det inte inverkar på arbeten. På det här sättet, blir jag godkänd och får en examen.

Men jag får bara vänta och se vad arbetsförmedlingen säger. om jag kan göra så.

Så har jag haft funderingar på att läsa lite webbdesign och programhantering, men det blir inte en prioritering. Just nu vill jag bara få en examen, så jag inte har det kvar. Förhoppningsvis så kommer jag få min examen i början av nästa år. Har jag ett jobb samtidigt hoppas jag de inte har nått att invända mot attjag läser upp den på min "fritid".

Så det blir en lång vår, hoppas jag så jag får allt godkänt ävn om jag inte hade någon längtan efter att jobba med det, är det skönt att ha en färdig examen..

kanske man skulle starta eget så man inte behöver be om lov så snat man ska göra nått. Jag kan bara inte bestämma mig för vilken affärsidé att satsa på. Men har jag inget jobb när jag blir 25 då får det nog bli ett företag, i alla fall. det eller en administrativ utbildning.

nu ska jag återgå till mina jobb och utbildningstankar. återkommer senare.

Kommentarer
Postat av: Filibabba

Hoppas det fixar sig! =)

2008-12-09 @ 08:12:03
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: nadia karlsson

jo det verkar som det gör det, kommer nog inte bli plugg utan jobb i stället =)

2008-12-09 @ 10:45:26
URL: http://mnl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)