Bilder på mig 2008 (97, 95 & 95)


Här är jag under sommaren på en chihuahua träff. jag väger här 95 kg och har just börjat min viktresa.


 

Här är jag nu några kilon mindre 95 kg, och detta blir min profilbild på MåBra, innan jag byter till min ansiktsbild.

Jag har för mig att jag ska ha en bra till bild på när jag står. Just nu hittar jag den inte , Men den kommer i så fall lite senare.


Här är jag på min praktik och väger runt 90 kg.

Tyvärr har jag inga bra bilder där jag kan ställa mig själv brevid mig. Har liksom inte tänkt på det.

Däremot kommer jag fixa lite sådana bilder vecka 2 då jag kommer vara med i en klubb och en utmaning.

Så fler bilder kommer v2 och v 9 och v 16. Så får vi se hur det går ;-)

Kasnke jag också kan bli ett ego och fyll amin blogg med bilder på mig själv sen. kanske blir värsta modelejonet. Nä det går inte har ingen helfigurs spegel. så jag får fortsätta vara mig själv.=)

Men nu har vi i alla fall lite bilde rpå mig så ni ser hur jag ser ut. Bilden i mitten, tror att jag har kläderna kvar så jag kan göra en liten före bild med dem i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)