Belöning till mig efter jul (om den finns kvar)

Jag har som mål denna månad att nå 80 kg till den 31 December.

Klarar jag det ska jag ge mig själv något för det och nu har jag hittat något att ge mig själv =)




Klarar jag det ska jag ge mig själv något för det och nu har jag hittat något att ge mig själv =) (den svarta pälsen vill jag ha).

 Den finns även i deras webbshop.

 Den är dessutom inte äkta utan gjord i 100 % Polyester. =) Tycker den var snygg och alla kommer nog ha den men tja varför inte. Det är en bra morot, så nu är det bara att köra hårt ju snabbare jag når målet dessto snabbare får jag den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)