Arghhhh =(

Har suttit hela dagen och försökt fixa min blogg, men nu ger jag upp.

Det blir helt enkelt inte bra när man gör det i paint. =(

Så snart jag får mig ett jobb är jag första som går ut och skaffar ett nytt photoshop.  För det står helt stilla utan det. har en massa ideer med brushes och liknande färger som går från ljust till mörkt. Allt blir jätte snyggt, men ajg har inget att jobba med. =(

Har tills vidare, mailat en tjej som har en grymt snygg design på sin blogg och har skapat snygga förr. Förhoppningsvis har hon tid och lust att hjälpa mig. Med en design, hon har fått rätt fria händer på vad jag vill ha.

Nu hoppas jag bara på ett svar inom några veckor eller flera. Och förhoppningsvis är det possitivt =)

Är någon annan intresserad får ni jätte gärna höra av er. I första hand gratis designs. (ni som läst tidigare, vet att jag går på bidrag från socialen.)

Men men nu ska jag skriva ett annat inlägg och så blir det åter till studier och kolla mailadresserna. Sen vet jag inte =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)