Äntligen är det färdigt.

Nu har jag ordnat en ny kategori Övrigt, där allt som hamnar i vänstermenyn ligger, för att göra uppdateringarna lättare.

Ska dock flytta över mina recept till Kost kategorin. (det är inte troligt att jag uppdaterar dem annat än med bilder)

Så nu har jag även flyttat över länkar och mycket annat.

Bilderna på mig själv kommer inom några dagar, då länkas dem till vänster.

Recepten ska också skrivas in och de läggs också in till vänster.

Men nu tror jag att jag är färdig med alla flyttar, ska bara ändra typsnitten och sedan är det inte mycekt mer som ska göras på bloggen, annat än att hålla den uppdaterad.

Låt mig gärna veta vad ni tycker, och kom med förslag på var jag kan ändra, eller lägga till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hetsätning
Sockerberoende
Överätning
Anorexi
Bulimi

Matmissbrukare
Sockerberoende
LCHF
GI
Låg Kalori dieter
Tallriksmodellen
Övriga

Recept (mina favoriter)
Kokböcker
Bloggar
Hemsidor

Kost
Häsla
Träning
Missbruk
Anhörig/Medberoende

Livsmedel
Kryddor & Örter
Kosttillskott
Vitaminer
Mineraler
Livsmedelsintolerans
Övrigt

Kostersättning
Tabletter
Operationer (en sista utväg)